6.12.05

Praha, pondělí 5.12.2005, 20:00 - 24:00

Florenc:
"Pane, věříte v Boha?"
" Co je vám do toho?!"
" Já jen že jestli ano, tak byste to neměl skrývat."

Hradčanská:
"Ujela co? Mně taky. Já jedu na Střešovice. Do práce. Dělám ve vojenský nemocnici, už třicet let. Jsem na svou práci hrdej a mám ji rád. Rukama mi projde spousta lidí. Dopravní nehody, vraždy a tak. Zrovna teď jich tam je tak osm deset. Že jsem opilej? No, upřímně, já se tam teď jedu akorát vyspat, jsem dobrej, já to ráno doženu. Na patologii se zas tolik nespěchá. Však se tam můžeme zajít podívat, jestli chceš!"

A ta silniční dopravní značka v metru snad nepotřebuje komentář...

2 Comments:

At 7/12/05 20:21, Blogger Jan Jirka said...

Chápeš to dobře. Tu fotografii jsem pořídil vlastnoručně na cestě z Florence na Muzeum v pondělí kolem jedenácté večer.

 
At 5/11/09 13:43, Anonymous Anonymní said...

Ta MHD-lhostejnost mě dostává...jak se všichni tváří, že je naprosto normální cestovat se značkou v metru... :-)

 

Okomentovat

<< Home