30.4.06

Byl jsem na Dresden Dolls

Dík kamarádovi jsem se dostal k lístku, navíc levnějšímu. Byli výborní. Lidi zpívali starší písničky, který já neznám, já zase jedinej zpíval ty z nového alba. Překvapilo mě, že jsou jen dva, kluk a holka. Trochu mě štval ten skin z bezpečnostní služby, který s nimi stál/seděl celou dobu na podiu. Zbytečně. Bylo to jak za Hitlera. Nácek v rohu dohlížel, aby brechtovská oslava padlých žen nepřesáhla meze. Vzpomněl jsem si na starou bábu Stejskalovou, která u nás na Střeláku vždycky sedávala při koncertech na pódiu. Dělala tam totiž správcovou. Instituce kulturně-politická, řeklo by se. To Matka Kuráž v osobě korpulentní zdravotnice s reflexní vestičkou seděla na Dresden Dolls aspoň pod pódiem. Úspěšně odrážela veškeré emoce (asi proto ten obleček), nakonec myslim usnula. V práci!!! Neměl jsem bohužel foťák. A Fero taky ne.
Pak se šlo prý do Crossu, ale netrefil bych tam. Zpátky jsem ovšem trefil. Bez záznamu.

viržinko

0 Comments:

Okomentovat

<< Home